luni, 1 septembrie 2008

Un cacat cu flori

Azi m-am trezit la ora 5. Prima zi de toamna debutat perfect pentru mine si vecinii mei de bloc: nu avem apa rece. Tata a sunat la Termsal de la ora 4.30(el e mai matinal). A trebuit sa astept 5 ore pana sa aflu ca defectiunea nu e de la regia de apa ci de la noi. Au trecut alte 2 ore pana am gasit pe cineva de la administatia blocului ca sa bage niste minciuni. Acum cred ca ar trebui mentionat faptul ca eu sunt racita si am iesit afara,la cele 28 de grade,cu hanorac pe mine si cat mai multe servetele nazale in mana.
Dupa alta jumatate de ora a trebuit sa vanez omul de serviciu ca sa-l iau cu mine sa deschida o gura de canal. Cu zambetul pe buze am descoperit ca defectiunea era exact sub nasul celor de la regia de apa. Acum e 11.40. Am sunat iar la Termsal si sper ca apa minerala, ramasa in casa, sa fie folosita doar pentru ce e ea destinata. Si uite cum Za Power Puff girl saves za day.

2 comentarii:

Anonim spunea...

goddd! ce lucky esti! zilele astea totul se invarte in jurul shit-ului la tine? :)) strange nasul si inainte soldat!:P

ideea spunea...

debordez de fericire :P

Powered By Blogger