vineri, 22 august 2008

Sex and the city in versiune esuata

Aseara am iesit cu Adriana si Cristina in oras. Eram noi trei tipe mult prea aranjate pentru o zi de joi si mult prea vesele. Trebuia sa ascultam sfaturile cunostintelor si sa luam si niste barbati (in devenire) cu noi. Ne-am permis si sa facem mofturi. Adriana a nu vrut la Top Caffee ca inauntru nu se fumeaza si pe terasa o vede lumea ca fumeaza. Cristinuta isi sorea prajituri Doina, bine ca nu am gasit, ca Adriana se oferise sa care prajiturile in geanta ei, numai sa nu stam sa le consume acolo. Cred ca pana acasa avea in geanta nepotii Doinei. Intr-un colt de rai am gasit o masa libera dar nu aveau decat sucuri, noi visam cocktailuri fara alcool. Ne-am gandit sa mancam o salata de fructe langa piscina, la Matrix. Cand am ajuns localul era gol, nu am vrut sa fim doar noi si piscina. La Scorpion nu dorea sa mearga Adriana, ii era rusine ca a ridicat un gunoi de pe terasa acum 2 saptamani. La Vila nu am vrut, Clubul Privat era atat de privat incat era inchis si piciorele noastre nu mai rezistau mult.
Cristinutza saraca saliza dupa prajiturile de la Top. Am trecut din nou prin parcul din centru si cand am ajuns la gelaterie...normal, nu mai incapeam si noi. La Colt de Rai nu ne intorceam, eram sigure ca ne scuipa chelnerita in sucuri. Singurul loc in care mai aveam sanse sa gasim o masa: hotel Parc. Dupa 2 ore, de cand am plecat de acasa, am gasit o singura masa pe terasa hotelului. Dupa ce am mers atat nu mai aveam chef de mancare, prajituri sau cocktailuri. Cu greu ne-a sters o chelnerita masa, niste porci au mancat inantea noastra acolo si nu au folosit farfurii sau tacamuri. Acum eram obosite dar hotarate. La vederea chelneritei, Cristina a indraznit sa comande prima: un frape. Nici nu a terminat Crisu comanda ca profesionalismul chelneritei si-a scos capul. Cu o fata de vita descompusa ne-a zis ca ar trebui sa comandam mancare ca sa nu tinem masa ocupata aiurea. Poftim? In acel moment m-am uitat bine in jur si am observat ca domnii, care se scobeau in nas, aveau masa plina de mancare. In rest nu erau mortaciuni neinsotite, de purtatori de bube de aur pe deget si portofel mare cat burtile lor. Am plecat siderate.
Si cu tot glam-ul nostru am ajuns in alt Colt de Rai marca Pazvante langa un televizor suspendat in copac si un lac cu rate de plastic in el.

3 comentarii:

Anonim spunea...

so..planurile de acaca nu se potrivesc cu cele din targ?:D

Sim Filip spunea...

Eu cred ca ne-ai lasat exact cand era mai important. Rate de plastic si televizor suspendat, come on, tell us more. :D

ideea spunea...

E prea dureros :_(

Powered By Blogger