duminică, 10 august 2008

Barul Scorpion

Mi-am propus sa impartasesc lumii :D pareri despre bodegutele din Tecuci. Incep cu Scorpion, fost bar de rockeri, devinit un fel de Copa Cabana. Dincolo de gardurile inalta, din piatra groasa, nu te astepti sa gasesti atmosfera de fitze, canapele albe, acoperis din panza alba si muzica gen Atomic tv. In acest decor se incadreaza perfect si 2 fantani arteziene din fier (detaliu important - atentie). Mocheta gri nu-si are locul aici. Daca vrei sa bei un suc in barulet, vara nu mai unde. Mai sunt doar 3 canapele in cele 2 camere in care gasesti o atmosfera destul de romantica.

La Scorpion te duci doar sa beai un suc, nu mai servesc si mancare, deci nu cere meniu. Despre mancarea de acum 3 ani imi amintesc ceva amuzant. Daca aveaia chef de o salata bulgareasca fara ceapa, ospatarul iti aducea salata cu multa ceapa motivand ca ceapa este afrodisiac.

Am avut parte de o chelnerita nerabdatoare care ne-a zis ca au "orice suc dar depinde ce vrem sa comandam." Apoi am descoperit ca "au cola de toate felurile dar nu au light.Deci ce aduc?". Pentru o jumatate de sticla de suc platesti dublu fata de magazine.

Cand ploua nu recomand localul. Un motiv intemeiat ar fi fantanile care sunt un real pericol daca fulgera. Eram aseara pe terasa si ploua de zor prin acoperisul impartint in trei iar de la bar nu iesea nimeni sa-ti ia comanda. In timp ce asteptm un taxi, un fulger a lovit una din fantanile de pe terasa.

Word of the wise: "prea multa mizerie pe terasa. Eu cand vad un gunoi ma aplec si il pun in scrumiera celei mai apropiate mese." Adriana

3 comentarii:

humanobserver spunea...

thanks a lot...

Sim Filip spunea...

:)) Imi plac barurile din orasele mai mici, am si eu acasa.

ideea spunea...

Cu cat e orasul mai mic cu atat is fitzele mai mari :P

Powered By Blogger