miercuri, 20 august 2008

au trecut 10?

Nu am mai postat de cateva zile. Am o scuza chiar buna: s-a intors fratele meu de la bunici si s-a lipit de calculator. In astea 10 zile am colindat cateva "bodegutze" si o sa revin cu descrierile lor.
Cel mai nteresant moment a fost reintalnirea cu un coleg de scoala generala. Eram cu fetele, Adriana si Cristina, intr-un fast food si chiar vorbeam despre anii petrecuti la scoala 10. Dupa hamburgerii mancati la 12 noaptea, ieseam din ff cand l-am zarit pe Suru. El nu ne-a observat, iar noi 3 ne-am gandit ca ar fi bine sa-l asteptam afara, ca sa-i facem o surpriza( adevarul e ca am asteptat afara pt ca se inchidea ff-ul). Cand iese omul obosit, cu un paharel de cafea in mana, hop si noi: ce mai faci Cristi?. Raspunsul lui a fost unul sec, "bine fetelor", exact replica unui taximetrist plictisit care era asalt de fane la miezul noptii. Adriana a vrut sa salveze situatia si i-a cerut repede o bricheta. Alt reply sec: "o am in masina". A mers Adi cu el pana la masina si pe drum el nu a scos niciun sunet.
Tarziu am realizat ca omul nu era jenat de meseria de taximetrist, el chiar nu si-a recunoscut fostele colege de clasa. Si noi care credeam ca ne-am spus amprenta in scoala 10 si ca toti ne stiau ca un trio.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger