sâmbătă, 9 august 2008

Sa pun mana pe sapun

Ca tot ne plangem noi de mirosul concetatenilor nostri, a gasit tata o stire,ieri, in Gandul . Potrivit cotidianului, cursa Alitalia Roma-Bucuresti a intarziat din cauza mirosului unor romani. Ceilalti pasageri, majoritatea romani, nu doareau sa calatoreasca in conditiile in care cei 6 conationali miroseau a transpiratie. Pentru rezolvarea problemei pilotul aeronavei a incerct sa foloseasca deodorant. Rezultatul a fost, conform ziarului Gandul, "o com­binaţie de parfum şi miros de transpiraţie în stare să doboare şi un cal ".
Fratii nostri dornici sa se intoarca acasa, din Itlia, mai uita sa se spele. Poate ca este fortat "uita", caci am observat ca romanii nu stiu ca trebuie sa se spele ( indraznesc sa fac aceasta afirmatie dupa ce am folosit intens mijloacele de transport in comun iar nasul meu da divort). Ajungi sa te feresti, pe strada sau in masini, de contactul cu cei din jur. E jalnica situatia!

3 comentarii:

Anonim spunea...

daa..eu sufar zilnic in 43. offf! fratilor de ce nu facem o campanie pro splat si mirosit bine? asta nu inseamna ca ne vom da cu adidas si puma...bai..al naibii ..am uitat iar parola...L.

Anonim spunea...

Replica: http://alinciubotaru.wordpress.com/2008/08/18/italienii/

RoCsE spunea...

Eu ma pregatesc de fiecare data cand trec pe langa cineva.
Brr...

Powered By Blogger