joi, 18 septembrie 2008

21

Iar am picat examenul cu 21 de puncte. It's the second time. Cifra asta ma terorizeaza. Dar acum am dat pe chestionaele noi, tot in formatul electronic. Acum trebuie sa va zic: sunt un rht total seriile astea noi. Sunt intrebari cu raspunsuri incomplete, care sunt considerate corecte.
Dupa parcurgerea materiei,macar de 2 ori, sesizezi imediat ca cel care a facut chestionarele nu stie legislatie. Azi am vrut sa depun contestatie si am primit un raspuns superb, demn de un politist: "da cine esti tu sa te pui cu calculatorul? Nu depui nicio contastie la noi, poti sa te duci unde vrei tu." Partea dragutza e ca,initial, a recunoscut ca aveam dreptate si ca gresise programul. Cand i-am zis de contestatie s-a shimbat. Asta e norocul meu.
Sfatul meu: pana in noiembrie sa nu ne mai prezentam la examen, poate pana atunci se vor corecta greselile. Acum regret doar ca am stat 2 ore, in frig si ploaie, in curtea politiei din Galati ca sa pot sa-mi fac programe. Sala de examen era goala, lumea nu mai indrazneste sa sustina examenul. Cu 2 saptamani in urma am stat 3 ore in soare in aceeasi curte. Simti cum esti respectat in situatiile astea.
Traim in Romania si asta ne mananca toti nervii.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Tu macar nu poti "sa te pui cu calculatorul". Eu am dat examen traditional pe grila, am picat si cand am vrut sa depun contestatie mi s-a spus sec: "nu se pot depune contestatii". De ce? "Pentru ca nu se poate, ca e un examen grila."

Anonim spunea...

vrei sa spargem niste geamuri?:D :))

Sim Filip spunea...

Hesus, sor'mea da sala pe 29 septembrie :s

ideea spunea...

poate are mai mult noroc sora ta :)
si atentie la mecanica

Powered By Blogger