miercuri, 17 septembrie 2008

Reteta succesului

Trebuie sa le dau niste sfaturi nefericitilor care dau in toamna examenul auto. Din experienta mea citire:
- cel mai complex/lung raspuns e cel corect
- cel mai stupid raspuns, la categoria conduita preventiva, e cel corect ( aici sunt corecte si 2 sau toate raspunsurile)
- cele mai multe accidente in Romania se produc din cauza vitezei ( eu credeam ca betia e de vina,dar nu)
- ce raspuns contine "stare de ebrietate", "materii fecale de la animale", "ovalizarea tamburului", "izooctan si heptan" sunt corecte
- la prioritatea de dreptea doar 1% din cazuri nu au raspunsul corect printre variantele oferite
- punctele de penalizare se dau la examen, asta am simtit pe pielea mea (multumesc editurii Teocora ca m-a ajutat sa nu ies vesela din sala de examen)
- daca iti place sa conduci, da examenul pana il iei
- spaga la traseu e in functie de orasul in care dai examenul

Good luck! poate devin si eu sofer anul asta si pot sa cant:

Un comentariu:

Anonim spunea...

aoleu!!! dar ce editori au oamenii astia?! e nevoie de un dictionat de neologisme-moderno-circulo-rutiero-roman? :))

Powered By Blogger