duminică, 1 martie 2009

Prezentare

Ieri ma intreba Madalin cate pisici am. Cred ca ar fi momentul sa le prezint!
Micia

E grasa mea frumoasa, o matza alintata care nu ma lasa nici sa respir. Toata ziua vrea sa o mangai si sa o tin in brate. Cand plec la job ea ramane prin curte si se dedica hobby-ului sau principal:kill little animals. Intre partidele de vanatoare mai bate pisicile care ne viziteaza curtea si atenteaza si la coditele cateilor. Maxy, ciobanescu nostru, a avut nasucul rupt de cateva ori si nu vrea sa se apropie de ea. Miciuca ne-a facut 3 pui:Micia mica, Rufi si Andreea Marin. Ultima, care are un nume caraghios, stiu, a ramas cu noi.

I-am pus numele asta din doua motive:
-cand era mica avea un ochisor defect, vizibil mai mic decat celalalt
-am sperat ca numele asta ii va gasi mai repede un stapan, m-am inselat
Acum as vrea sa-i schimb buletinul, sa-i pun alt nume dar ea o matza prostuta, cu greu s-a prins ca ea e Andreea Marin, nu mai risc!
Cuplul asta de matze e durere, Micia e geloasa pe Andreuta ca ii papa mancarea, ca ii ocupa locul pe fotoliu si cel mai rau e cand o alint si pe asta mica. Se bat toata ziua, Andreea Marin mai scapa de Micia doar cand sa urca pe perdea.Ea stie ca mamica ei e prea grasa si nu poate sa se urce pe perdea. Cumnata mea sustine ca matzele sunt facute ca sa urce pe perdea, cica acolo e locul lor :). Bine asta e scuza ei, Micia a fost adoptata de ea initial. Exista si o parte buna, cu matze alpiniste am un motiv foarte bun sa-mi schimb mai des perdelele.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Credeam ca numai matusa mea are cincizecisitrei de pisici :)

Powered By Blogger