duminică, 15 martie 2009

de ce eu?

Joi am mers nerabdatoare sa-mi fac analizele. Eram obisnuita sa stau cu mana intinsa, sa strang pumnul si sa nu ma uit la sangele care se scurge in eprubeta. Dupa analize, stiu ca imi este rau, dar nici atat de rau, cum mi-a fost.Mi s-a umflat mana atat de tare incat nu reuseam sa-mi ridic maneca. Mai tarziu a inceput sa se invineteasca in jurul intepaturii iar acum, daca v-as arata, ar fi teroare. Colega mea de serviciu mi-a promis ca ma bate daca imi mai vede manuta, socrul meu si Radu sufera daca stau in tricou prin casa. Cei de la centrul medical doar si-au creut scuze si au ranjit cand mi-au dat bonul. Pretul? 100 de lei

2 comentarii:

Adriana Bîrsan spunea...

Dar spune-ne numele cabinetului. Ar fi bine daca ai sti numele si adresa asistentei. Unde o fi invatat?

RoCsE spunea...

La ce sa ne mai asteptam in frumoasa noastra tara ?

Powered By Blogger