duminică, 15 martie 2009

The L word


Love/Life/Lesbianism
Nu aveam curaj sa postez ceva despre The L word. Sincer, am ajuns la sezonul 2 si nu imi gaseam cuvintele. Mi se pare atat de bun serialul incat imi doresc sa-l vad si la job. Personajele sunt atat de bine conturat, atat de reale iar viata lor expusa in cele mai mici detalii incat te fascineaza. Am citit recent, pe un forum, ca sunt femei care se indoiesc de orientarea lor sexuala cat urmaresc serialul.Frumosetea si senzualitate femeii este foarte bine videntiata si recunosc, nu credeam ca o tipa intr-o uniforma larga de zidar poate fi sexy.
Nu m-am razgandit, tot il iubesc pe Radu dar imi doresc sa ma vada si el asa cum Bette o vede pe Tina.
Lumea fetelor din The L word este una fascinanta, una necunoscuta pentru multi dintre noi. Treci peste scenele de sex si asculta coloana sonora. O mostra Leonard Cohen:Im your man:
Si restul aici

Niciun comentariu:

Powered By Blogger