miercuri, 23 iulie 2008

Toate sunt defecte

Am facut prin luna iunie o comanda la Yves Rocher pentru o prietena. Produsele le-am comandat prin telefon, am dat adresa prietenei din buletin, e din Botosani, am specificat adresa oficiului postal din Iasi, unde trebuie sa ajunga coletul, iar angajata YR mi-a confirmat codul postal si toate datele.
La 3 saptamani dupa, primim amandoua mesaje: produsele noastre vor fi livrate in termen de 3 zile. Dupa o scurta vizita la posta eu mi-am ridacat coletul, prietenei mele i s-a recondat putina rabdare ca o sa ajunga si al ei curtand. Acel "curand" a insemnat 3 saptamani, in care, initial, ne-am dus zilnic la posta. Dupa 1 saptamana si ceva, vizitam oficiul din Podu Ros la 2 zile. In acest timp sunam mereu la YR ca sa fim sigure ca au trmis coletul in Iasi. Ieri am aflat ca e in Bostan City, traim in Romania si asta chiar ca mi-a ocupat timpul.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Am incercat sa comand un catalog de pe un anumit site din strainatate si, surpriza, nu mai trimit in Romania, pe motiv ca noi vrem doar cataloage gratis ca sa ne pierdem timpul rasfoindu-le si nu ca sa comandam ceva. Hehe! Nu degeaba "Romania, simply surprising"! :D

Anonim spunea...

daaa..suferim..inca o dezamagire,,,dar tot nu m aintorc la avion sau oriflamat

Anonim spunea...

Pai nu mai degraba le iei direct de la standul YR din Felicia... E mai usor si poti sa si mirosi fiecare chestie in parte :) Oricum, stiam ca livreaza foarte repede si ca dau foarte multe cadouri celor care comanda de pe net, deci... ai primit cadou ceva dragut? ;)

ideea spunea...

Livreaza repede, trimit cadouri dar in magazin sunt mai scumpe. Eu am gasit catalogul intr-o revista.
Hmmmm...ma simt ca pe forumul Joy, unde lumea isi recomanda produse, isn't this nice :D

Powered By Blogger