joi, 3 iulie 2008

Clar,e porange!

Am terminat si facultatea. Credeam ca dupa ce imi aflu si nota de la licenta o sa am chef sa scot tot noroiul din sufletel. Ciudat e ca nu vreau. Nu imi pare rau ca am dat la jurnalism si stiiintele comunicarii, nici ca am venit in Iasi, nici ca am ales Cuza. Facultatea terminata e o nebunie, una placuta, care te invata ca viata nu asa cum visezi. Cu diploma de licentiat vezi ca lumea nu respecta regulile, nimic nu e ce pare, deci vezi ca lumea e porange( pt cine nu a citit "interviu cu blonda din mine"=> porange= pink + orange). Scria Simona in "Licenta va fi albastra" ca dupa ce termini facultatea nu mai poti trimite stiri la CuzaNet, hai sa incercam sa mai trimitem :)

Un comentariu:

Sim Filip spunea...

Mwahahhaa :| Bre, mai trist e ca nici n-avem inca diploma aia... I feel so porangly lost :-ss

Powered By Blogger