marți, 29 iulie 2008

Cum cred barbatii ca ne agata

Mereu m-au amuzat textele de agatat folosite de barbati. Ziare.com a facut o lista cu astfel de texte. Printre cele mai interesante:
n afara sa fii sexi, ce altceva mai stii sa faci?

Frumoaso, trebuie sa fii tare obosita, pentru ca toata ziua ai umblat prin mintea mea

Crezi in dragostea la prima vedere sau trebuie sa plec si sa ma mai apropii o data?

Scuza-ma, poti sa imi imprumuti numarul tau de telefon? Tocmai l-am pierdut pe al meu

Esti atat de fierbinte incat s-au aburit geamurile in bar

Stii, tocmai mi-am dat seama ca semeni leit cu viitoarea mea prietena

In medie, o persoana se indragosteste de 7 ori pana la casatorie. Draga mea, esti a saptea...

De obicei nu ma intalnesc cu fotomodele, dar, fie...uite telefonul meu...

Daca as avea un ban pentru fiecare fata la fel de frumoasa ca tine pe care am intalnit-o pana acum, as avea...un ban

Cum e sa fii cea mai frumoasa fata din incapere ?

Ti-as cumpara o bautura dar as fi gelos pe pahar

Poti sa imi dai o fotografie de-a ta ca sa i-o trimit lui Mos Craciun sa vada exact ce imi doresc?

Hmm, iata o pereche de picioare frumoase. La ce ora deschideti?

Ar fi bine sa faci sex cu mine, pentru ca oricum o sa le spun tuturor ca am facut-o ...

Ce are 142 de dinti si ascunde inauntru o fiara teribila? Fermoarul de la pantalonii mei

Buna, sunt domnul Perfectiune. Mi-a spus cineva ca ma cautai ...

Ai ceva pe fund...aaaa... sunt ochii mei

Nu te supara, ma dor buzele ... Vrei sa le saruti sa le treaca?

Ai o firmitura pe buze...lasa-ma sa ti-o iau eu

Ai fundul ca o lamaie...Salivez ori de cate ori ma uit la el!

Esti atat de fierbinte ca mi-ai incalzit berea

Stii ce ar arata foarte bine pe tine? Eu!

Buzele tare par foarte singure. Nu vrei sa le facem cunostinta cu ale mele?

Cand o sa fiu batran si o sa ma uit in urma, imi voi aminti zilele de nastere ale copiilor, ziua in care m-am insurat si pe cea in care te-am intalnit pe tine

Cum era Paradisul cand l-ai parasit?

Un singur lucru nu mi-au spus inca ochii tai: cum te numesti

E vreun aeroport prin apropiere sau ceea ce se aude e inima mea decoland catre al noualea cer?

Ai fost vreodata arestata pentru ca arati ilegal de bine?

Scuza-ma, vrei sa imi arati ce ai in buzunare? Cred ca mi-ai furat inima

Am fost orbit de frumusetea ta, asa ca trebuie sa imi dai numele si numarul de telefon ca sa vorbesc cu cei de la asigurari

Inca mai testez, dupa ani de terapie, daca sunt alergic la sex. Poti sa ma ajuti?

Ai putina apa? Pentru ca inima mea e in flacari din cauza ta

Mai am doar o zi de trait...te rog, nu ma lasa sa mor virgin!

Buna. Ai un prieten ? [nu] Pe ce adresa primesti aplicatiile pentru acest post?

Tatal tau a fost un hot, nu-i asa? [de ce?] Fiindca a furat stelele de pe cer si le-a pus in ochii tai

PUUUUUF! [ce faci?!?!] Sunt aici. Acum...care sunt celelalte doua dorinte ?

Semeni leit cu a cincea mea nevasta [dar cate neveste ai avut?!?!?!] Patru

Poti sa imi dai un autograf ?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Oare de ce cind citesc textele astea imi inchipui cite un personaj de pe site-ul asta?!?

Powered By Blogger