vineri, 16 mai 2008

La ce oră TE CU(L)CI?

Într-un oraş mic, adevărata viaţă a locuitorilor poate fi văzută doar noaptea, undeva după ora 1. Nu mă mândresc cu faptul că mi-am petrecut zilele libere de Paşte în Tecuci, dar a treia zi de „vacanţă” a recompensat plictiseala anterioară. Înjurătura preferată a celor care bântuiau pe străzi, la ore târzii în noapte, era legată de sărbătoarea care era gata de plecare, mai exact de un produs dulce,pasca.

Parc 9 luni
Tot fiţosul îşi rezervă o masă la restaurantul Parc. Ce nume stupid pentru un local aşezat lângă un parc cu renume prost, parcul 9 luni. Bătaia se dă pe mesele din curte, că trebuia să vadă lumea că noi am ieşit să mâncăm în oraş! It’s a must, dacă vrei să te crezi cool!Nu am avut nevoie de rezervare, a treia zi de Paşte, am găsit o masă. Aparent tot localul era facut cu gust, tablouri în loc de logoul Pepsi şi muzică în surdină, nu Adi Minune live. Ca să nu fim dezamăgiţi, pe gresia Versace, tocurile mele şi-au pierdut echilibrul. Nu am căzut pe acolo pentru că prietenii sunt acolo ca să te ţii de ei :) . Mâncarea a venit târziu, după 1 oră de aşteptare. Mâncare e mult spus, pe la ora 23 nu avea rost să comandăm pui la grătar cu piure că nu mai aveau. Din bucătărie mai lipseau şi orezul şi brânza, aşa că ne-am mulţumit cu o salată de fructe. Nota de plată a fost delicioasă, din ea am aflat că salata de fructe se mănâncă cu pâine.

Colţ de rai
Foamea ne-a făcut o vizită după ce am achitat nota de plată. Am plecat prin oraş în căutare de nonstoape că să mâncăm ceva. Crisitinuţa nu a plecat din parcare cu frâna de mână pusă, ăsta trebuia să fie un semn, dar nu a fost. Am renunţat repede la idee şi am căutat măcar o terasă să bem un suc. Era plin de puştime în Pub, în Scorpion era muzică de muntă iar Faraon era închis. Doar un „Colţ de rai” mai avea uşa deschisă. Aici pe lângă acvariile cu rechini in miniatură, fumul de ţigară era gros. La o masă alăturată, un individ, în costum alb, vorbea de zor la telefon prin bluetooth. Era înfrijorat că a pierdut trenul. Dar conversaţia nu se mai termina, după 30 de minute de vorbit la bluetooth acesta se cam încălzeşte, atunci am realizat că el nu avea telefon la el, ci prea mult alcool în acumulator. Şi-a luat sacoşa agricolă de sub masă şi la plecare a promis că se întoarce pentru alte beri dacă pierde din nou trenul. La ieşirea din Rai am avut impresia că văd un vecin în pijamale alergând prin faţa blocului, şi acum trebuie să precizez că stau aproape de Colţul ăla de Rai.
Parcul din centru era primitor şi pe la ora 2. Aleea Cunoaşterii era plină de flori, statui şi cristale. Un om care a terminat înalta şcoală de corecţie a făcut din parc un punct fierbinte al oraşului. Următorul link nu poate fi accesat de către persoanele slabe inimă, imagini văzute aici pot provoca crize râs, pocniri de lentile sau coşmaruri! http://www.pazvante.ro/

La întoarcere vecinul meu în halat de baie alb era tot prin faţa blocului. Acum stătea ascuns după un colţ şi pândea. Când a văzut că a oprit Cris maşina în faţa lui a luat-o repede la fugă. În grabă şi pierdut bucata de hârtie igienică cu care se ştergea la nas. Poate că la 30 de ani te plictiseşti să umbli prin oraş cu haine normale. Am încheiat seara cu turul de fiţe al oraşului. Tecucenii ştiu de ce!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger