vineri, 21 martie 2008

Gratarul de langa tomberonul meu

Mi-am promis de nenumarete ori sa mai scriu ceva pe blogul asta, so here I go!
Eram intr-o vizita scurta pe la etajul 4, locul unde se spala lumea des dar nu se simte... si prietena mea Simo mi-a dat subiect de blogareala...mi-a zis sa ma uit pe fereastra.
Gratar in toata regula...la iarba verde. Fum, miros de mititei, doua gratare pline de carne, bere, Adi Minune...fuste colorate, veselie mare. Problema mea si a Simonei era locatia. In spatele blocului e normal sa se faca gratare, ca doar stam in Bularga, dar dupa cele 6 tomberoane pline? Toate ferestrele erau inchise, nimeni nu dorea fumul si mirosul de mici condimentati cu gunoi, era prea mult . Doar 3 catei mai salivau pe acolo. Petrecerea a luat s-a terminat destul de repede din cauza unei echipe de la Salubris. Dar ce au venit sa stranga gunoiul asa in toiul veseliei? Putin respect pentru platitorii de taxe domle'!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger