vineri, 21 martie 2008

Amestecul perfect de pink cu orange

Închisă într-un sertar de lângă urechea stângă stă ascunsă blonda din fiecare. La unii nu iese prea des din casă, pe alţii îi domină în totalitate iar eu încerc să o ţin închisă într-un univers porange. Acolo este ea fericită, ea - blonda din mine.

Lumea e porange

Cu ce gânduri la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele comunicării?
Păi deci eu aş vrea ca după ce eu termin facultatea să fiu ca Dana Săvuică.

Vrei să fii gazda unei emisiuni cu format interactiv care tratează cazuri reale din viaţa intimă a telespectatorilor?
Helloooo….obvious că nu! Eu vreau să am picioare lungi ca Dana Săvuică.

Cu ce probleme te confrunţi la facultate?
Mi-e frică de căţeluşii din faţa corpului E şi mi-e frică să nu cadă corpul E pe noi în timpul cursurilor. Am văzut eu cealaltă faţă a clădirii. Fată e aşa terminat. Şi păi când ies de la facultate şi mă duc la cumpărături nu îmi găsesc şosete porange mici.

Vrei să ne explinici ce înseamnă „porange”?
Este culoarea mea preferată. Este un amestec perfect de pink cu orange. Este combinaţia absolut perfectă. Şi nu îmi găsesc şosete mici. Dar dacă mai cresc cât Dana Săvuică nu o să mai am problema asta.

Dar tu ai 22 de ani, ştii că nu mai ai şanse să mai creşti în înălţime?
În primul rând mai am 3 săptămâni până împlinesc 22 de ani, puţin respect, ce nu ai făcut matematică?

Am auzit de la colegii tăi că ai slăbit cam mult în ultima perioadă. De ce?
Eu am o prietena care a căzut într-o gaură de canal în plină stradă. Avea cam multe kilograme şi s-a rupt capacul şi bufff! Şi ce urât au vorbit doctorii cu ea la spital, nu pot să suport una ca asta!

Cum te-ai descurcat în anul II cu practica de la Cuzanet?
Vai nu am mai purtat tocuri. Groaznic să nu ai 1,60 m. A trebuit să am doar 1,59 m, chiar aveam mult de mers şi îmi stricau tocurile prin pietre.

Fetele drăguţe au mai multe drepturi!

Nu aveai internet în căminul în care locuiai. De unde trimiteai ştirile?
Aveam un internet cafe aproape de cămin şi pentru că eram drăguţă plăteam mai puţin. Am văzut eu într-un film că fetele drăguţe au dreptul la lucruri gratuite sau la reduceri.

În ce film?
Cred că Joey. Da! Vecina lui blondă, cu care rămâne la sfârşit, primea gogoşi gratis.

Spre ce domeniu de activitate te vei îndrepta după terminarea facultăţii?
Aş vrea să lucrez în televiziune, să fiu fata de la meteo sau să prezint sportul. Chiar ar fi bine să mă cuplez cu Chivu. Dar poate o să îndrept spre modeling sau ceva legat de asta, poate o să prezint ţinute de la Botezatu pe scena politică.

Intenţionezi să te implici în politică mai târziu?
Păi mă întâlnesc mâine cu Elena Băsescu şi să văd poate intru in PD-L. La ce succesurile pe care le-a avut ea cu publicurile astea tinere din partid cred că o să reuşesc şi eu să primesc ropote de aplauze după ce îmi fac buzele mai măricele.

Alte personaje de pe scena politică pe care le admiri?
O apreciez pe Elena Udrea. Poate o să fac un film „Blonda de la Cotroceni”, un fel de „ Blonda de la drept” dar eu o să fiu personajul principal în jurul căreia se va învârti toată povestea filmului pe peliculă.

Dar partidul blondelor nu te interesează?
Hai fată că sunt nişte urâte alea care vor să fie în partidul ăla.

Recunosc: acest interviu a fost luat de bruneta din mine...era o tema pentru facultate. Mai multe pe mediatice.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger