joi, 20 noiembrie 2008

daca e gratis

Regimul comunist inca isi mai face simtita prezenta, comunismul e in toate vanzatoarele de la chioscurile de ziare. Ele inca dau pe sub mana cartile oferite de Adevarul. Imi venea sa ii sparg ochelarii unei nesimtite, ieri, cand am vazut cum a ascuns cartea pentru un barbat,care era la rand in fata mea, iar mie imi zice ca s-au terminat de mult. La ora 7.30 nu se poate sa nu gasesc cartea la 7 chisocuri. Sunt si eu putin disperata,recunosc, am mobila dar n-am carti si am hotarat ca merita noua colectie oferita de Adevarul, 1 loc in casa mea.
Cei cu pile sunt oameni trecuti de 40,50 de ani, care de abia fac loc, printre cartile cu poza lui nea Nicu, si cartilor de la Adevarul. Teoretic persoanele de varsta asta au deja aceste carti in biblioteca, poate s-au mai rupt, s-au decolorat foile,dar exista, sunt cartile clasice, pe care la citesti cand este elev. Stiu ca si parintii mei au multe dintre ele acasa,bine ca ei nu le mai cumpara si cu ziarul.
De saptamana viitoare creste pretul cartilor si putin se indura sa le mai cumpere :), zgarcitii nu mai scot 10 lei din buzunar, scump domle', mai vanam ce e gratis! Imi pare rau ca am pierdut primul volum din Marile Sperante :(

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce sa-ti fac daca nu te-ai inscris pe lista, ah? :D

Powered By Blogger