sâmbătă, 8 noiembrie 2008

ce fac matele-n nisip?

Am vazut pe blogul Ancai ca o zi buna se cunoaste de cu o seara inainte, cand iti faci planul pentru acel maine.
Aseara mi-am facut planul( la job de la 8 la 16, apoi ma duc in Plus si iau mancare), mi-am calcat camasa si mi-am pus alarma.
Azi dimineata mi-am stricat toate planurile, nu m-am trezit la timp, camasa era sifonata si am observat ca nu mai am nisip pentru pisoi si trebuie sa merg si in Fidelio doar pentru 1 sac de nisip. Intre Fideloi si Plus trebuie sa cumpar si un vin bun pentru un Gabriel, iar gloss-ul pe care planuiesc de cateva zile sa-l cumpar, el ramane in aer ca nu mai am ajung si la magazinul acela. Pe scurt trebuie sa merg mult, pe jos bineinteles :_( , sa car nisip si mancare si sa incap cu ele in maxi ca sa ajung acasa.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger