luni, 18 februarie 2008

nume de cod "Fucking"

"Fashion don't" e deviza ei. Am vazut-o aseara pe holurile facultatii. Doamne, parca se daramase tot corpul A al UAIC peste ea. Parca zeci de hartii din cosurile de baie, imbibate cu apa din tevi s-au asezat pe ea. Si pe cap, pe cap, o carpa de praf ii acoperea parul nepieptanat de cativa ani buni. Fucking e o ruina de fata, un monument de haine prost alese gata sa sperie vizitatorii cimiturului Eternetitatea. Cimitirul locul ei preferat de meditatie...sunt rea cand spun ca locul ei ar fi intr-un lan cu vie dar realista. Job-ul de "serietoare" e perfect, oare o fi diponibil de e-jobs? Am uitat sa mentionez fusta lunga purtata deasupra blugilor...? Ce rau imi pare ca nu a reusit Mari sa ii faca o poza...pe de alta parte poate e mai bine ca nu am poze cu outfiturile ei senzationale pentru ca sincer: nu va rezista monitorul. Sigur isi dadea deminisia daca trebuia sa indure poza ei.
De ce ii zic "fucking"? Desi este o fata "neatinsa" si-l merita. Nu mai pot povesti clipele grele prin care am trecut 1 an cat am fost colege de camera, amintirea mirosurilor emanate de "lucrurile moarte" din dulapul ei, depresiile, proteste sau sutopedepsire prin indepartarea de sapun si apa,comorile de sub patul ei si cavalerul pe un cal alb....ahaaah prea greu!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger