duminică, 8 august 2010

despe nunta

Ok! A fost pe 3 iulie si nunta mea :) cu Radu :P Nu stiu ce sa spun si cum?! A trecut prea repede!In cateva cuvine:a plouat(exact ce nu-mi doream) dar nu prea am simtit picaturile;a fost frig,noroc ca am avut voalul mare;a fost o nebunie,noroc ca am avut BFF-ul langa mine,thanks so much honey!
Ce mai de spus? Mancarea nu stiu cum a fost,nu am papat toata noaptea;decorul a fost light,penele de strut mov m-au inveselit;muzica a fost super,am avut un DJ pe care doareau sa-l pupe invitatii :)
M-am descurcat sa fac o nunta finuta si trebuie sa-i multumesc soacrei mele,care m-a ajutat cu aranjamentele florale,au fost superbe,prietenilor care au stat pana la 2 dimineata sa facem marturiile si furnizorilor care si-au respectat termenul de livrare. Mai multe despre nunta mea mov aici

2 comentarii:

Anonim spunea...

acum vroiam sa te sun..dar mai astept sa fiu mai linisttia si sa avem timp berechet sa depanam...adica maine te sun..pup.. sunt mandra sa fiu your BFF.

Unknown spunea...

ce mireasă frumoasă, felicitări și salutări lui Radu.

Powered By Blogger