duminică, 20 decembrie 2009

nedumerire

De ce sunt angajatii de la Apa Serv Neamt o adunatura de cretini?Au schimbat tevile de apa si au uitat sa ne conecteze la reteau noua.Urmeaza franturi din povestea mea de groaza:
-duminica,13.12.09, ora 10.00 ma suna colega mea si ma anunta ca s-a stricat centrala la job :(
-luni, ora 8.00 ajung la munci, friiiiiig,teroare.dupa ora 14.00 ne repara centrala
-marti, la pranz raman fara apa acasa,dupa 16.00 ajunge Radu acasa,vede ca nu avem,in continuare apa si ca a scazut presiunea in centrala,deeeeci ramanem fara caldura,urmeaza telefoane disperate la Apa Serv
-miercuri, tot fara apa si caldura,Radu avea temparatura 39 grade,intra in concediu medical,viroza serioasa, toti colegii lui de job erau raciti,bine ca nu e gripa porcina,telefoane la Apa Serv,fara succes
-joi,mi-au inghetat geamurile la casa,cretinii isi dau seama ca nu ne-au conectat la apa si ca nu pot lucra pana nu se incalzeste afara, urmeaza telefoane,reclamatii si amenintari,Radu tot cu 39 grade,gasim un calorifer electric la o ruda
-vineri, temperatura afara -15 :(,Micia nu vrea sa iasa afara si isi face nevoile in casa...,ora 10.00 avem apaaaaaa,avem caldura acasa, ora 10.30 iar se strica centrala de la job ,ora 14.00 ne-au reparat si centrala de la magazin
-sambata, Radu tot bolnav, descopera ce problema are centrala de acasa dar nu o poate rezolva singur, eu imi petrec 1 ora prin 2 centrale ca sa-mi cumpar fes, nu se poate iesi din casa fara ceva pe cap
-duminica,20.12.2009, la ora 10.00 sunt la job, am racit si eu,mare surpriza,o ruda repara si centrala de acasa :)

Un comentariu:

MR B spunea...

Ai fost blestemata ! :) Alta explicatie nu exista

Powered By Blogger