sâmbătă, 6 iunie 2009

despre lucruri (foarte) simple


Am suferit un soc, zilele astea la servicu, dar e normal, traim intr-o lume de rht, nu inteleg de ce aveam eu alte asteptari. Partea buna este ca am descoperit cum sa ma relaxez. Uitasem sa admir ploaia sau sa simt mirosul mirodeniilor pentru mancaruri :(. Am aflat si ca mirosul pamantului si al plantelor, dupa o ploaie de vara, este extraordinar. Mi-am reamintit, saptama asta, ca gradinaritul, ma relaxeaza si am plantat, de zor, floricele in gradina. Mi-am pus si niste seminte in niste caserole de mancare. Nu credeam ca vor iesi prea repede si acum o sa am gradina plina de margarete :). Tot acum am inceput sa ma imbrac in alb si aflat ca ma linisteste. E atat de simplu sa fiu fericita :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

:) ioi, albul te prinde, imi dai idei!
eu ma gandema sa ma apuc de ceva yoga crazy something ca sa mai scap de efectul asta de rht din diminetile care incep la 6. :))

Anonim spunea...

aaa..uitasem, vreau dovezi ca traiesc florile! :P

Sim Filip spunea...

Well, in sfarsit! Mai da dracului munca :D Go wild with those flowers.

Powered By Blogger