sâmbătă, 2 mai 2009

timp

Vreau timp, rabdare si vreme buna. Ieri mi-am cumprat flori pt gradina si tot ieri in Neamt a plouat in regim non stop :(
Mai pe seara am plecat in Bacau, sa ne comportam ca niste gandaci de mall. Nu ca as suferi eu de mallmania, dar eram curioasa sa mai vad Bacaul.Spre surprinderea mea Arena Mall arata foarte bine. Mi-e si rusine ca am intrat dimineata in Forum mall, in Piatra si e pe jumatate inchis, nu mai functioneaza nici scarile rulante iar atmosfera e de rht.
Cei 5 fomisti, me, Radu, Cristina, Nico si Mircea, nu au vrut sa faca shopping pe stomacul gol. Stupid us, pana am terminat de papat s-au inchis magazinele :(. Avem toti probleme cu timpul, clar! Cel mai rau, din lupta cu ceasul, a iesit Nicu, care a uitat ca mai trebuie sa lucreze duminica asta :). Noroc de Alin ca stie ce facem noaptea si ne mai trezeste el!

Niciun comentariu:

Powered By Blogger