joi, 25 decembrie 2008

surprize stupize

Miercuri dimineata eram in casa doar cu pisicile. Era prima zi libera dupa 3 saptamani dureroase. Mi-am facut un 3 in 1, am inceput sa citesc mail-urilee de la job si asteptam sa primesc niste rezolutii de la vodafone pentru abonamentele facute pe 23.Intre un mail de la Proton si un apel la dealer helpline, am scos aspiratorul si l-am lasat langa usa in sufragerie, am aruncat pe pat, hainele care trebuiau puse in masina si am facut numai granule de pisici in bucatarie.
Toata casa era o cocina. In loc sa trec la curatenie, am inceput sa vorbesc la telefon cu o prietena. Vorbeam eu linisitita cand aud o voce puternica de barbat. Cand ies eu din sufragerie, in halat, nepietanata si cu cafeau in mana, vad preotul in bucatarie. Omul era venit cu molifta. Era sa lesin dar nu stiam pt ce motiv: era mizerie in casa, el intrase fara sa bata la usa, eu aratam rau de tot, mi-a stricat toata ziua!
Macar din experienta asta am invatat ca e bine sa incui mereu usa!

Un comentariu:

Sim Filip spunea...

Si, vreo predica, ceva? :))

Powered By Blogger