joi, 5 iunie 2008

de pe mess

Chiar acum mi-a trimis cumnata mea o bucatica de cultura din Tudor:
Emo mic, emo mic, Ia mai taie-te un pic. Sa ramai fara arcada, Plin de sange stand in cada. Emo mic, emo mic, Te-as bate si eu un pic. Te-as taia si eu cu lama, Macar sa nu plangi degeaba. Emo mic, emo mic, Tu esti tare, ce sa zic. Ai haine de gay pe tine Si faci si mutre la mine. Ai o freza de topit, Tu esti “cool”, n-am ce sa zic. Te-as taia si eu cu lama, De-ai mai suferi un pic ! Emo mic, emo mic......
Numarul 2: Sunt un EMO depravat Am o freza de cacat Seman cu-n extraterestru Si la plans yo sunt maestru Yo vreau sa ma sinucid Ca la minte nu’s lucid Lumea spune k sunt varza Da mereu am vrut sa fiu barza In oras yo ies machiat Sa arat k un stricat In roz ma imbrac mereu Sunt o fata, sa mor eu Acum vreau sa va cant ceva Si va spun e prea belea daca nu dai mai departe inseamna ca esti EMO frateee......(. E=eu M=ma O=omor : ))

Niciun comentariu:

Powered By Blogger